Eto, prošla je gotovo godina dana od našeg zadnjeg biltena. Tada smo još plakali nad Šarampovom i pomalo sramežljivo najavljivali Gredu. I još jedan dokaz ljudske upornosti je aeroklub Ivanić-Grad. Još da nam je grad i pomogao koliko je mogao, danas bi Ivanić-Grad imao novi aerodrom ili bismo bili pred dobivanjem dozvola.
Samo kratak osvrt na grad i njegove čelnike. Tuna je situacija u svakoj sredini gdje ljudi koji vole, znaju i žele neto društveno raditi nemaju nikakvu podršku. Naprotiv, gradske strukture se ak trude da im stvar otežaju. Pametni gradski oci ljude poput lanova AK (a to je 24 lana pilota na velikim i malim avionima, zmajevima, simpatizera i sl.) zaposle, jer nema na ovom svijetu baš puno ljudi koji hoće i znaju raditi, pogotovo za društvene ciljeve. Umjesto da gradski oci Ivanić-Grada naprave sve da pomognu takvim entuzijastima (a stvarno smo entuzijasti, bez imalo lane skromnosti), oni nam šalju dopise koji vam prezentiramo u prilogu. Pročitajte ga. Drimo da mu komentar ne treba. ak štoviše, mislimo da bi mogao poslužiti kao prekrasan spomenik gluposti i birokraciji.
Što reći autorima ovog dokumenta koji se ude kao pura glisti to je s aerodromskim lokacijama iz prostornog plana; Šarampov i Topolje. Šarampov je već 15 godina privatno vlasništvo, a Topolje ima s jedne strane veliki dalekovod. Da su autori prostornog plana nekad bili na terenu i da su malo dublje zavukli nos u probleme Šarampova ili Topolja, ne bi nikad napravili takav biser i uveli ove lokacije u prostorni plan. A aeroklub ionako nitko ništa nije nikad pitao, kao to nas ni danas ništa ne pitaju. Samo da ne talasamo njihovu sadašnju žabokrečinu. A mi bismo htjeli da nam pomognu da dobijemo na korištenje katastarsku česticu broj 2 u katastarskoj opčini Breka Greda s 208.722 m2.
No, i bez tuđe pomoći je Greda počela živjeti. U proljeće smo dali napraviti prekrasnu 920-metarsku pistu, za koju kažu znalci da je savršena za naše potrebe. Dovukli smo kontejner, a naveliko se počeo graditi i hangar 24 x 10 metara. Dovoljno da stane nekoliko aviona i zmajeva.
I šlag na kraju. Marijan Serdar, koji je uz Mužeka i Tušeka dao najveći tehnički doprinos pri gradnji hangara, dodao je i natpis www.aeroklub-ivanic.hr koji se može itekako vidjeti s auto-ceste.
Dakle, pokazali smo da znamo, hoćemo i možemo. Da nas ima puno u samom Klubu. Ali, mi imamo i veliku podršku lokalnog stanovništva. Upravo smo se iznenadili s koliko simpatija na našu djelatnost gledaju stanovnici Grede, a s njima su se složili i žitelji okolnih mjesnih odbora. Kad god se radilo, netko je od djece ili odraslih dolazio nas vidjeti. Poljoprivrednici se vesele aerodromu, jer e u nekim slučajevima svoje usjeve moći tretirati iz zraka. Zovu ljudi i iz Zagreba, koji bi ovdje preselili svoje avione i helikoptere, jer ni na Plesu ni na Lučkom više nema mjesta. Puno toga se otvara s novim aerodromom, ali aeroklub ima svoj ograničenja. Mi smo ipak udruga građana koja može koliko može.