Evo nekoliko bisera koji pokazuju kako zrakoplovni tehničari rješavaju probleme koje letači registriraju tokom leta
Poslije svakog leta, piloti avioprijevoznika “Quantas” ostave bilješku mehaničarima s opisom problema u letu, a pred slijedeći let mehaničari ostave odgovor o tomu što su napravili.

Inače Quantas je jedina kompanija kojoj nikad nije pao avion . . .

ZAHTJEV: lijevu gumu treba skoro zamijeniti
IZVJEŠTAJ: lijeva guma skoro zamijenjena

ZAHTJEV: nešto se otkvačilo u kabini
IZVJEŠTAJ: nešto smo zakvačili u kabini

ZAHTJEV: autopilot sam gubi visinu na visini 3 000 metara
IZVJEŠTAJ: nismo uspjeli ponoviti problem na zemlji

ZAHTJEV: tragovi curenja na lijevom stajnom trapu
IZVJEŠTAJ: tragovi obrisani

ZAHTJEV: zvuk iz DME instrumenata glasan za ne povjerovati
IZVJEŠTAJ: zvuk iz DME instrumenata podešen na razinu da se može povjerovati

ZAHTJEV: IFF instrument ne radi
IZVJEŠTAJ: IFF instrument obično ne radi kad je isključen

ZAHTJEV: sumnjamo u pukotinu na prednjem staklu
IZVJEŠTAJ: sumnjamo da ste u pravu

ZAHTJEV: avion smiješno reagira na komande
IZVJEŠTAJ: avion upozoren da se
uozbilji

ZAHTJEV: čudan zvuk iz instrument ploče, kao da neki patuljak udara čekićem
IZVJEŠTAJ: patuljku oduzet čekić