Evo nekoliko bisera koji pokazuju kako zrakoplovni tehničari rješavaju probleme koje letači registriraju tokom leta
Poslije svakog leta, piloti avioprijevoznika “Quantas” ostave bilješku mehaničarima s opisom problema u letu, a pred slijedeći let mehaničari ostave odgovor o tomu što su napravili.
Inače Quantas je jedina kompanija kojoj nikad nije pao avion . . .
ZAHTJEV: lijevu gumu treba skoro zamijeniti
IZVJEŠTAJ: lijeva guma skoro zamijenjena
ZAHTJEV: nešto se otkvačilo u kabini
IZVJEŠTAJ: nešto smo zakvačili u kabini
ZAHTJEV: autopilot sam gubi visinu na visini 3 000 metara
IZVJEŠTAJ: nismo uspjeli ponoviti problem na zemlji
ZAHTJEV: tragovi curenja na lijevom stajnom trapu
IZVJEŠTAJ: tragovi obrisani
ZAHTJEV: zvuk iz DME instrumenata glasan za ne povjerovati
IZVJEŠTAJ: zvuk iz DME instrumenata podešen na razinu da se može povjerovati
ZAHTJEV: IFF instrument ne radi
IZVJEŠTAJ: IFF instrument obično ne radi kad je isključen
ZAHTJEV: sumnjamo u pukotinu na prednjem staklu
IZVJEŠTAJ: sumnjamo da ste u pravu
ZAHTJEV: avion smiješno reagira na komande
IZVJEŠTAJ: avion upozoren da se
uozbilji
ZAHTJEV: čudan zvuk iz instrument ploče, kao da neki patuljak udara čekićem
IZVJEŠTAJ: patuljku oduzet čekić